Klik Klik..

Friday, October 06, 2006

Iftar MB 2005 - Chop n Steak


Hi deri..

Tatau nak citer apa ari ni.. tapi tadi dah cilok-cilok gambar-gambar berbuka pose semalam kat blog anak-kuang.. ngehehe.. mekasih mleo.. gambo clear sungguh.. membuatkan aku rindu pada 'digito' aku.. :P digito tuh nama digicam aku.. :( kena anta spital repair balik sebab lcd dia blank tetiba.. bila la nak siap tatau... sob sob..

Semalam besh gakla bukak posa ngan geng-geng seperbolingan kat Chop n Steak.. lepak ngan diorang memang sentiasa best.. :) zura pong ada join skalik this time.. pest time aku makan kat sana.. so far ok la... environment besh pada aku..cuma makanan dia besa jekla.. aku rasa sedap lagik kat HR Steak kot..still kat kg baru gak dedua kedai tuh..hehe.. semalam aku mencuba makanan yg Omei sajes kan..


Neh nama dia Chicken Goldon Bleu.. korang leh jumpa menu neh kat Secret Recipe gak.. tapi seriyes takleh lawan kesedapan yang kat Secret Recipe la..hehe.. sebab yg ni dia letak kuah masam manis..aku tak gemor sgt.. huk huk.. Antara gambar-gambar lain.. :)


me wif zura.. muka penat makan.. hehe..


antara menu lain yang dipesan..nyum nyum..


geng-geng MalaysianBowler yang hadir semalam.. :)

Lepas abes makan n solat dalam kira-kira kol 9pm.. masing-masing pon bersurai.. ada yang pakat nak gi memboling sedas dua..huk huk..gigih diorang neh.. aku tak join la.. tak larat.. balik rumah pong, lepas layan American Next Top Model finale.. terus pengsan.. hehe..
Newer Post Home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...