Klik Klik..

Sunday, October 15, 2006

Iftar MB 2006

Salamz..

Terlewat nak menulis kat deri 2,3 hari neh.. anyway kena recover post balik.. hehe.. Aku nak bercerita pasal makan-makan lagik.. semalam aku join satu lagik majlis berbuka puasa ngan bebudak MB (geng seperbolingan).. kalo yang first masa kat Kg Baru tuh cuma geng-geng underground, this time formalnye.. so buat grand sketla makan buffet kat Bukit Jalil Golf Club. Lebih kurang 25 orangla join kali ni.. tak macam tahun-tahun sebelumnya.. kitorang besa buat kat umah kak Aida.. cuma taon neh saja nak makan buffet sebab dah ada peruntukan duit untuk makan besar sket.. hasil duit denda main liga.. :P


Tapi, macam yang kak Tim kata, aku pong lebih setuju kalo lenkali majlis berbuka puasa ni wat kat umah.. hehe.. lebih mesra dan meriah la.. kalo cam taon lepas..masing-masing akan bawak makanan sket sorang and kitorang akan masak sesama.. yang lelaki lak gi memborong kuih-kuih, bebuahan ngan aiskrim.. pastu leh lepak lama-lama sampai malam.. siap main game kad.. pastu sapa kalah kena denda abeskan makanan yang tertinggal.. hehehe..seronok sangat bila ingat time tuh.. takpela.. ada rezeki, panjang umur leh buat taon depan.. :) As usual, aku menumpang kasih gambar-gambar dari mleo disebabkan digito aku tak sehat-sehat lagik.. huk huk..






Kalo tanya pasal buffet kat Golf Club Resort neh aku kasik (B-) jek la.. dengan harga sekepalanya rm38++ (kontroversi sket part rege neh), aku rasa option makanan yang ada tak berbaloi sangat. huk huk.. stall pong tak banyak selain menu buffet yang disediakan.. better korang carik tempat lain.. :P Limau Nipis lagik besh..huk huk..
Newer Post Older Post Home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...