Klik Klik..

Saturday, June 16, 2007

16062007

Mrs. Sato Mengganas Kembali..


Alhamdulillah.. Jumaat lepas aku kembali aktip bersukan setelah sekian lamanya bercuti sebab nak menguruskan hal kawen ari tu.. Ekcelli tadek la lama manapun, dalam sebulan dua jek..huhu.. So seperti yang dah dijadualkan, Jumaat petang tu aku berangkat la ke Alamanda, Putrajaya bersama rakan-rakan sepasukan untuk join Kejohanan Boling Inter JPA mewakili INTAN.. Taon lepas team dapat johan.. so taon neh igt nak mentenkan title lagik la..





Tapi memang agak mencabar gakla tuk aku sebab dah lama tak pegang bola boling sejak naik cuti and then kena main 9 game lak direct.. aku tak berapa konfiden.. game lak start kol 6.30 ptg.. huh.. saat-saat paling lemau utk pemboling yang tak berapa profesional nak membaling bola..


So game memang teruk giler.. aku nyer score tuk 3 game pertama, satu pon tak lepas 150..argh.. sangat memalukan untuk pemegang title Johan kategori Individu Wanita taon lepas.. huk huk.. dalam kebosanan aku pong mengupdate info terkini pada Incik Presiden kat umah.. hehe.. dia plan nak gi ngk kawan2 men liga Ampang.. so tak dptla aku cilok dia jadik pom-pom boy..


Game ke-4 hingga ke-6 pong agak suam2 kuku.. average 140 jek.. egegege.. takleh jadik neh.. alih2 pusing belakang ternampak Incik Presiden.. (^_^) arghh.. macam terkonpius kejap pesal dia ada kat situ..sbb katanya time dah abes game baru nak datang jemput.. Rupa-rupanya Incik presiden risau ngan prestasi Mrs Sato yg tak stabil... Berkat tunjuk ajar dari sifu, akhirnya tiba2 aku cecah score 185.. huk huk.. terkujat player2 lain.. bak kata kak cima.. "dah bawak tangkal azimat baru nak terer yer.." :P sowi.. tak sengaja.. huhu


Mencecah ke game ke-9.. lutut pon dah longlai..mata pong dah ngantok.. akhirnya berjaya jugak aku abeskan game.. plus semua 3 game tuh dapat score average 165 membuatkan Mrs Sato berjaya mengekalkan titlenya.. hehehe.. macih pom pom boy.. jasamu ku kenang.. ;) tapi untuk keseluruhan team kitorang dapat naib johan jek sebab ada teammate yg tak stabil sket..uhuk.. takpelah.. kita cuba lagik taon depan yer.. yosh..

No comments:

Newer Post Older Post Home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...