Klik Klik..

Tuesday, February 26, 2008

26.02.08



~ They say that time changes things,
but you actually have to change them yourself.. ~
(Andy Warhol)





.Open Source E-mail Administrator Training.


Dalam 3 hari ni Sato sebok berkursus. Kursus pertama untuk taon 2008 ni kot..maklumlah.. kami pekerja gomen kena cukupkan hari berkursus at least 10 hari setahun.. Bagus sebenarnya, tujuan untuk memajukan personel tu sendirik.. Actually nama aku tak naik pon untuk trening ni, tapi cam seronok lak nak masuk since knowledge aku tentang hal-hal belakang e-mel ni pon memang zOrrO.huhuh..


So nanti kalo ada orang tanya pasal e-mel architecture setting ke buleh gak la aku menjawabnye.. eces. :p .. tapi baru sehari setengah ni dah rasa boring dah.. sebab yang mengajar tu banyak promote produk diorang jek.. and then bila masuk bab admin macam dah terlampau advance lak untuk aku.. tapi takpela.. dapat gak kenal vocab2 baru pasal e-mel admin.. (hidung berdarah..) :p




.Restructuring Penempatan Staff.


Panas panas.. berita panas tuk hari ni.. admin opis aku baru send mail skalik ngan peta kedudukan bilik-bilik staff yang terbaru.. perghh, memang rombak abeslaa.. kali ni diorang letakkan ikut gred staff tu lak.. so untuk masa kurang dari 8 bulan neh buat kali kedua aku akan pindah tempat lagik.. ades.. tak larat nak mengangkut barang.. aku dah buat galeri sikit punya cantik kat belakang kerusi aku neh.. (*_*).. malehnyaa..


Apapon, harap-harap perubahan ni dapat membawa kebaikan la pada kitorang.. egegege..... ada masa 2 hari jek nak kemas barang before outstesen neh.. (*_*) (pengsan sebab kepala terlanggar bucu meja nak kemas barang)
Newer Post Older Post Home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...