Klik Klik..

Saturday, March 15, 2008

14.03.08


~Any man can win when things go his way,
it's the man who overcomes adversity that is the true champion..~





14 Mac 2008
Jumaat, 12.17am



Ketika ini saya berada di Port Dickson, terlibat dalam satu bengkel khas yang diadakan oleh jabatan. Sayang sekali, kerana saya terlepas untuk mengikuti saat-saat kemenangan dua lelaki yang memberi kesan dalam hidup saya.



.My Hubby.
Bowling Champion Master Final ASB Graded League 2007/2008





Sedikit kuciwa kerana last minute saya dapat tahu saya perlu outstation pada hari yang sama saya telah berjanji untuk menjadi cheerleader hubby saya dalam tournament boling kali ni. Ye, hubby saya jauh sekali berangan untuk mendapat rezeki terpijak ini memandangkan ini kali pertama dia cuba seronok-seronok untuk masuk tonomen yang memang dah diketahui ramai sering dimonopoli oleh jerung-jerung boling seantero kawasan KL-Selangor neh..uhuk..


Alhamdulillah, rezeki hubby saya untuk menang on that day.. ;) sangat teruja.. Walaupun malas nak mengaku, tapi saya tak nafikan dia memang terer ponggg main boling..wekekeke.. Rugiiii sangat tak dapat tgk macam mana dia boleh memboling sambil tangan menggigil sebab masa tu dah tau nama dia tgh on the top list.. haha.. musti lawak.. awak, kita nak pau sket tuk kasut boling baru kite ye? (^_^)v muahsss..
Fakta: Hubby dapat Rm2K sebab jd champion.


.Ahmad Nabil.
Raja Lawak Astro 2008







Hahaha.. kenapa lelaki ini memberi kesan dalam hidup saya? Kerana buat pertama kalinya budak neh berjaya membuatkan saya mem'follow'kan diri agar tidak terlepas satu episod pon rancangan Raja Lawak Astro 2008. Giler kelakarrr wehhh.. Tapi yang paling ampesnya saya terlepas episod final pada malam yang sama suami saya ada tonomen dan saya terpaksa membengkelkan diri di PD.... arghhh... menambahkan lagik kekuciwaan, hotel yang saya lepak itu tak suscribe rancangan Astro.. arghhh..100x tensen.. huhuhuh.. thanks to Fiza Cute (my opismate) anyway sebab sanggup jadi tukang update info masa final tuh... hehehee..
Fakta: Nabil dapat Rm10K + kereta sebab jd champion.huk huk..


Congrats anyway!
Saya sangat sukaaaa Nabill.... erks.. silap.. Hubby saya...
huk huk... :P

Newer Post Older Post Home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...