Klik Klik..

Tuesday, April 05, 2011

Maharaja Lawak.. Jom layan!

Sesiapa yang mengenali Sato especially opismatenya sangatlah paham yg Sato merupaka seorang yang gilakan reality show.. Bab nyanyian x berapa sgt tp yg jenis masak2, gumuk nak jadi kurus, kuiz2n dan lawak2 amatlah Sato suka.

Kalo program Melayu saya paling suka Raja Lawak, sebab saya suka gelak-gelak.. Ihiks.. Paling best skang memandangkan RL musim 5 baru abes.. Astrojabat dgn bijaknya buat program Maharaja Lawak yg menggabungkan finalis2 kesemua musim..

Tentulah saya sokong JOZAN.. Ngeh3.. Tapi ari tu first episod R2 pon lawak gila gak..I loikee.. Tp nyampas sbb Astrojabat pancing suruh langgan Astro Warna lak kalo nak layan.. Diorg igt boleh untung lebih kot.

Silapla korang sebab mmg aku akan langgan Astro Warna, tp aku potong lak Astro Movie.. Baper byk korang rugi? Ekekeke.. :p

Oleh itu, sesapa yg tensen adalah diharuskan menonton Maharaja Lawak..confirm ilang ketensenan korang ituh..:D


Anak bertuah saya yang ikut sama beraksi lawak ketika ibu bapanya sedang syok layan Maharaja Lawak.. (T_T)

No comments:

Newer Post Older Post Home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...