Klik Klik..

Tuesday, October 11, 2011

Big Bad Wolf Book Sale 2011 - Part 1

Lama betol tak update blog.. Kemalasan yang menjadi-jadi.. This time aku nak berkongsi pasal sale buku.. Lately memang terdedah ngan banyak sale.. Last 2 weeks pergo warehouse sale Padini..pergh yg tu mmg pengalaman yg horror.. Aku rasa aku sendirik pon x sangka boleh bersesak pergi sale mcm tuh..huhuhu..kalo rajin nntla aku wat post khas citer..


Nak citer pasal BBWB sale neh.. Mmg aku tunggu gila2.. Aku mmg tersangat alah dgn buku.. family n sedara mara tau la aku camne.. Diorg kenal aku dari kecik as org yg kalau dtg rumah org x bercakap sgt tp pergi dok geledah carik buku or magazine n dok baca tepi dinding.. Heheh.. Dh besar ni baru tau bergaul sket.. BTW, aku tau sale neh dr blog shoppingnsales.com.. Mmg teruja giler2 tgk org komen pasal sale lepas2.. Rupa2nya taon ni dah kali ke-3 diorg buat sale besar2an mcm neh..tp sbelom ni diorg byk wat kt shopping complex..

First day..ramainya bookworms.

Beratur panjang nak bayar..masing2 bawak kotak penuh buku..

So ni lah antara hasil tangkapan aku pada hari pertama..huhuhu.. Jgn tak tau aku repeat lagik pergi BBWB.. :D hepi!


Hasil tangkapan hari pertama: 40 buku
Koleksi untuk Khalif n Kashaf

Koleksi untuk diri sendiri.. :)

So taon ni disebabkan sambutan yg melampau sgt kesan dr sale2 lepas plus sgt huru-hara buat kt shopping complex, diorg wat kat MAEPS.. Mmg kena bg tepukan berirama kat organizer sbb smooth n convenient giler sale neh.. X mcm sale padini yg horror tuh..hahaha.. Disebabkan ni first time pegi.. So aku xleh nak aspect camne situation dia.. Memula tu igtkan nak aim buku2 utk studi jek.. Skalik bila dh smpi.. Mak aih.. Mmg dalam bookworms' heaven.. Segala jenis buku segala jenis topik ada dgn rege yg mmg nak nangis jek tgk.. No wonder ada org komen diorg abes beratus n ada yang beribu gak abes soping kt sini.. Mmg pembaca tegar diorg neh..


Nantikan sambungan part II akan datang... :p

1 comment:

Newer Post Older Post Home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...