Klik Klik..

Sunday, January 15, 2012

Bersantai di Taman Tasik Cempaka

Tasik Cempaka tu sebenarnya sekangkang kera je ngan umah kami. nak jalan kaki pon boleh. hehehe. tapi dah hampir setahun jadi orang Bangi baru hari ni berkesempatan nak jenjalan bawak kiddos ke sini.

Best jugak. kawasan luas and bersih. masa dok cheras dulu selalu pergi taman tasik permaisuri. dah ditakdirkan umah dok dekat2 ngan area tasik. eheh.

paling best sebab banyak kawasan lapang siap ramai yg buat port main layang2 tu. dah mcm kat pantai lak. huhuh. hazmi sakan la suker. berlari ke sana sini sampai tak larat ayah dia nak kejar. ;) cara berlibur famili yang sihat dan murah tapi masih menggembirakan. enjoy the pictures!

view Taman Tasik Cempaka

rehat sebentar bersama limau mandarin..

anak ibu wat muka comel excited.. :p

Ayah penat kejar Hazmi..hik hik..

tatau apa motif bebatu bulat tuh..

Kashaf muka boring jek dok dlm stroller.. :p

nak balik dah.. bye bye!!


No comments:

Newer Post Older Post Home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...