Klik Klik..

Friday, August 10, 2012

Iklan Raya BERNAS 2012: Iklan Raya paling sedih (T_T)



Tonton sampai habis dan fikir-fikirkan...

sedihnya.... aku tak pernah tersentuh dan nangis beriya2 tengok iklan macam ni.. seawal minit pertama dah nangis berjurai-jurai..sangat sedih... menunjukkan masih ramai lagik insan2 kat luar sana yang kurang bernasib baik nak dibandingkan dengan kita... iklan Bernas ni betol2 berjaya tonjolkan maksud tersirat yang patut kita fahami..adoi, seriyes takleh berenti nangis..huhuh.. time2 raya macam ni lah kita patut agihkan sedikit rezeki kita untuk golongan2 kurang bernasib baik mcm ni.. sangat tersentuh dan insaf.. (T_T)

ya Allah, Kau permudahkanlah hidup anak2 yatim, anak2 yang kurang bernasib baik di luar sana..moga Ramadhan dan Syawal kali ini membawa kegembiraan dan rezeki yang lebih untuk mereka.. Amin..


No comments:

Newer Post Older Post Home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...