Klik Klik..

Monday, August 06, 2012

You made us proud as a Malaysian Datuk Lee Chong Wei..

Aku malas nak komen lebih2 pasal kekalahan DLCW malam tadi.. :( sedih mmg sedih.. sebab kekalahan dia sgt sipi.. itu yg dikatakan takde rezeki.. dia dah buat yg terbaik..

aku rasa dia x kisah pon pasal habuan yg bakal dia dpt kalo dia mng.. semangat kesukanan tu mengatasi segala2nya lebih drpd tu.. aku tau sebab aku memang berdarah 'sukan'.. eceh.. ada pulak pattern darah mcm tu..

sgt sedih tgk dia nangis masa amek pingat.. lagi sedih bila baca komen status fan club Lin Dan neh.. betapa org luar pon mengagumi dia.. jd warga Malaysia sekalian.. ambillah keputusan ini dgn positif.. jgnlah sebok nak mengutuk DLCW sbb x dpt aiskrim lah.. x dpt cuti lah.. huhuh.. aku agak emo sebab dua paper murahan hari ni wat tajuk paper murahan betol.. lebih pd tajuk terlepas habuan duit.. ko tau tak setidak2nya dia satu2nya yg bg pingat kt Malaysia skang.. huhuh.. emo tak emo tak..

DLCW.. saya bangga dengan anda.. jgn rasa bersalah okeh.. (T_T)..

No comments:

Newer Post Older Post Home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...