Klik Klik..

Monday, October 08, 2012

Balik kampung jumpa Opah..


Salam..
Weekend lepas kami balik ke kampung asben di Perak.. saja balik sebab nanti Raya Haji nak balik kampung kat Kelantan lak.. (^_^)v sukerr.. balik kampung kat Perak tak jauh mana perjalanan lebih kurang 2 jam lebih je.. bertolak Jumaat malam tu, sempat singgah dinner dulu ketam masak kari lagik kat Perantau Hill.. :p (sila refer posting ni.. ) huhuhu.. pastu kali ni asben pesan Ikan Siakap Masak Stim.. perghh..sedap jugak... apa yang tak sedap kat restoran ni tah.. :p

Balik kampung kat Perak ni memang takde aktiviti sangat..kejer asik nak makan tido jek..ahaha.. pastu bebudak ni memang suka dok mengejar kucing.. Opah dia ada bela sekor wat halau tikus2 dr berkeliaran kat umah.. :p

Baju tido Kashaf beli kat Sarawak.. :)
sesi diskusi bersama kucing.. 
budak ni memang tak takut ngan kucing.. ayayayai.. (O_o)
ni aktiviti siang hari lak.. memunggah kusyen2 sofa.. (*_*)
berkejar2an dengan kezen Fatin.. :)
adik Kashaf...pengikut setia abang dia Hazmi.. :p
dah habis bosan diorang main timbus2 lak...siap bergelak ketawa lagik..sabor jekla.. :p

Have a good Monday everyone!! :)


No comments:

Newer Post Older Post Home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...