Klik Klik..

Thursday, November 08, 2012

Wedding Anak Mantan Boss @ Dewan Merak Kayangan, Felda



Hujung-hujung tahun ni memang banyakla jemputan kenduri kahwin. Ahad lepas, kami dapat jemputan untuk majlis kahwin anak kepada x-bos aku masa kat opis lama.. (^_^) terharunya x-bos masih ingat lagi kat anak-anak buah dia..salah satu bos yang memang sangat2 aku respect dari segi kerjanya.. ni perkahwinan anak sulung dia.. buat kat Dewan Merak Kayangan, Felda.. layankan gambar2 di bawah.. malangnya gambar pengantin tak snap pon..huhuh... maklumlah takde majlis bersanding, ada makan beradap je..lagipon anak bos, bukan kawan sendiri..segan pulak nak gi tangkap gambar.. :p

Invitation card.. :)
MC malam tu sudah semestinyalah diimport khas dari opis juga.. :P (Kak As & Safwan)
dapat duduk Meja 33, sangatlah hadapan kedudukannya..betol2 mengadap geng gamelan..
Hazmi tutup telinga kononnya sebab bunyi gamelan kuat sangat..huhuh..
ahli kumpulan gamelan.. sampai tertidur Kashaf mendengarnya.. :D
MC get ready nak mengacarakan majlis..
Hazmi dah kebosanan menunggu makanan..asek tunjuk kenapa pinggan kosong..huhuh..
Arop, Fatoh n suaminya..
incik asben + suami Fizz
Fatoh n Fizz
cenderahati dari ibu bapa pengantin.
yang ditunggu-tunggu telah tiba.. yummy!!
sambil makan ditayangkan video multimedia kisah pengantin.. sweet.. serupa kan muka diorang..:)
dessert yang sedap..rasa mcm nak mintak lagi semangkuk je..huhuh..
MC pose lagi.. :p tugas yang berjaya..
wakil2 EPSAnian.. Mira balik awal lak..huhuh..
posing berlatarkan stage.. kitorang je yang excited bergambar kat sini..hahaha..
as usual family pose.. Hazmi dengan telur pindangnya..Kashaf ketiduran lagi sampai habis majlis..


Semoga pengantin berbahagia selalu dan berkekalan hingga ke akhir hayat.
Amin.. :)

No comments:

Newer Post Older Post Home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...