Klik Klik..

Friday, March 29, 2013

3 bulan lagi..


3 bulan lagi.. pejam celik pejam celik jangkamasa tu boleh dikirakan pendek.. actually cuti belajar aku cuma tinggal lagi 3 bulan je..huhuhu.. based on letter yang JPA bagi start 1 Julai 2013 tu dah kena start masuk kerja dah.. (T_T) owh tak sanggup rasanya nak meninggalkan alam student..kekeke.. yolah tu.. tapi apa2pon kena tekan gear 4 skang.. kena pulun buat tesis habis2an..

Tengok skang dah nak kol 3 pagi aku masih bersengkang mata.. tengah print draf tesis bab 1- bab 3 nak bagi SV semak..huhuh.. harap maklum bab 2 iaitu bab Tinjauan Literatur (Literature Review) adalah yang paling hazab untuk disiapkan ye kawan2.. :P .. alhamdulillah..boleh la hantar dulu tengok camne..banyak kena komen ke tak nanti.. bulan 4 ni nak proceed dengan development.. kena bangunkan prototaip.. time ni aku memang rasa bertuah dan bersyukur dapat kawen dgn mamat programmer yang otai giler buat sistem sapa lagi kalau bukan incik Zam.. hahahaha puji lebih.. :P tolong saya ye awak.. i lap you very strong..

Owh ye..hari ni dalam sejarah sebab aku berjaya pergi fac dengan melilit shawl..hahahaha.. satu kejayaan yang boleh dibanggakan walaupon rasa macam nak kelebet cermin jek. :P tak confident sebenarnya pakai shawl ni..tapi kalau dah biasa memang rasa selesa kot.. :D asbenku kata aku nampak cam budak2 muda pakai shawl camni..hahaha.. terpaksala ai pakai shawl slalu lepas ni :P barulah muka bajet student..

imej baru.. saya seorang student. :P

dah siap print draf tesis..
ok bye.. gudnite! :P

No comments:

Newer Post Older Post Home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...