Klik Klik..

Thursday, April 25, 2013

JJCM: @Grills Bangi - Pilihan Western Food yang Best!

Salam.. Aku discover akhir2 ni sejak The Grato masuk dalam episod Jalan-Jalan Cari Makan memang ramai betol orang dok masuk blog aku ni nak tgk review pasal kedai ni.. tapi memang sedap pon..plus sangat berbaloi dengan harganya yang murahla untuk kategori western food kan.. :) So hari ni aku nak share lagik satu tempat makan best untuk western food di Bangi.. yang ni memang betol2 champion la so far.. :P pada aku la kan.. sebab Tony Romas takde lagi kat Bangi.. so aku leh kategorikan kedai @Grills ni ala2 Tony Romas versi Bangi la..huhuh.. tapi harga dia pon memang ala2 Tony Romas la weh..quite pricey sikit tapi berbaloi la dengan rasa dan dekorasi makanannya.. terbaik... :D

Jom layan gambar2 makanan dia.. aku gabungkan je gambar2 sebab dah 2 kali pergi.. :P semua menu yang kami pilih memang sedap especially pasta carbonara dia memang wajib order setiap kali datang..huhuh..

@grills.. unik nama kedainya.. :)
muka budak2 hepi dapat makan western food.. hahaha..
antara senarai menu yang disediakan..
italian/mexican/western food sumer ada :P
menu untuk minuman.. blur pulak gambarnya..uhuk..
ini set untuk anak2.. Junior Mac n Cheese (rm7)  (T_T) sedappppppppp...
asben order appetizer.. Nachos Bolognese (rm13) ..sedap gak.. :D
ni asben punya Lamb Chop (rm33) yummehhhh!!

menu paling champion :P kesukaan saya.. Pasta Alla Carbonara (rm17) .. (^_^) takleh tahan tgk telur kuning cair kat tengah tuh.. memang pasta carbonara paling sedap penah aku rasa..hik hik...

yang kat bawah ni lak menu yang kitorang order masa first time pergi dulu.. :)

masa ni teringin nak makan @grills Beef Ribs (rm32) .. ok la portion banyak tapi takleh lawan kesedapan beef ribs Tony Romas.. sos dia ni manis sket aku tak gemar sgt..huhuh..
yang ni husband punya order masa first time datang.. kemain kan deko dia..dah macam burung aku tengok.. terbaik hehehe.. Tenderloin Steak (rm39)
tengokla budak ni mac n cheese tu dia sorang abehkan... (*_*)

So far sangat puas hati la ngan makanan dia.. :) cuma harga tu mahai sket so takleh pi slalu..bangkrupt makcik..kekekee.. kalo nak celebrate something kami pi la sini.. :P tapi memang puas hatila ngan rasa dia.. pasta carbonara dia yang buat aku jatuh cinta tu.. hehe..

Restoran ni satu deret dengan restoran Abdullah Chan..area Seksyen 9 Bangi.. dekat je ngan PKNS Bangi tu.. sapa yang teringin nak pi ni alamat dia:

@grills Bangi
No. 50, Jalan Medan Pusat 2C,
Persiaran Bangi, Bandar Baru Bangi,
43650 Selangor, Malaysia

03-8922 1805



oklah..lapar lak citer pasal makanan..:P
~jha neh~

14 comments:

Zura Lee said...

heyyy terliur aku nengok carbonara siap ngn telo cair !!!!!!!! mencik la !!!!

~SaTo OrEo~ said...

hahaha wehhhhh mmg carbonara ni terbaik harus cubaaa.. :D mencik tapi sayang takpe..kekeke..

Anonymous said...

Salam... We are the crew from @grills bangi.. Kami mengucapkan terima kasih atas sokongan dan pujian dari saudari sekeluarga.. Mengenai harga kami akan cuba unk bawa kepada pihak pengurusan unk disemak semula... Kami amat menghargai sokongan anda.. Terima kasih

Anonymous said...

mahalnye

ezham said...

boleh try next ni. aku dua kali sebelum ni pegi Wadihana Steakhouse. 1st time ok. 2nd time servis slow. Order fish and chips utk anak2 dah siap nak abis makan baru sampai. Padahal dah bgtahu dulu fish and chips tu hantar dulu.

~SaTo OrEo~ said...

crew @grills,
:) keep up good work.. rege tu kalo murah sikit mmg cantik sgt dah..hehe..

ano,
haah mmg mahal sketla..tp sedap + berbaloi.. :)

zam,
sila2 cuba.. aku ari tu dh try pasta carbonara kt WS tu..tp takleh lawan kesedapan kt @grills ni..hik3..

Azma Alina said...

Mmg sedap @grill. Bru cuba mac n cheese dia, sirloin steak dgn rib eye steak. Puas hatilah. Even hrga dia mhl skit dr kdai2 western lain di bangi... tp presentation meal dia cun, servis cpt, suasana pon ceria, lapang... dating bleh, bw family pon bleh. Best. Definitely will visit again.. insyaallah...

~SaTo OrEo~ said...

Hi Azma,

:) sedap kan! saya pon suka gak rasa + food presentation dia.. even quite pricey tp berbaloi la org kata..hehehe..

Anonymous said...

Salam... tumpg tny now time bln puasa ni buka smpai kol brp yer?

~SaTo OrEo~ said...

slm anon,

part masa tu sy tak pasti buka smpi kol baper.. maybe kol 1pg kot.. diorg ada wat buffet ramadhan skang.. better call staff dia kalau nak confirmkn.. :)

Anonymous said...

Cadang nk buka puasa mggu ni kat @grills, tp ada surau x kat ctu?

~SaTo OrEo~ said...

salam anon,

saya tak sure surau dia ada kt dlm tu ke tak..tp kalo tak silap dlm fesbuk diorg ada ckp tempat solat disediakan.. :) mungkin boleh direct call staff utk confirmation..

Anonymous said...

Alright, TQ :-)

PAk JUSTAN DI BATANG said...

Hari ini saya ingin mengunkapkan tentang perjalanan hidup saya,karna masalah ekonomi saya selalu dililit hutang bahkan perusahaan yang dulunya saya pernah bagun kini semuanya akan disitah oleh pihak bank,saya sudah berusaha kesana kemari untuk mencari uang agar perusahaan saya tidak jadi disitah oleh pihak bank dan akhirnya saya nekat untuk mendatangi paranormal yang terkenal bahkan saya pernah mengikuti penggandaan uang dimaskanjeng dan itupun juga tidak ada hasil yang memuaskan dan saya hampir putus asa,,akhirnya ketidak segajaan saya mendengar cerita orang orang bahwa ada paranormal yang terkenal bisa mengeluarkan uang ghaib atau sejenisnya pesugihan putih yang namanya Mbah Rawa Gumpala,,,akhirnya saya mencoba menhubungi beliau dan alhamdulillah dengan senan hati beliau mau membantu saya untuk mengeluarkan pesugihan uang ghaibnya sebesar 10 M saya sangat bersyukur dan berterimakasih banyak kepada Mbah Rawa Gumpala berkat bantuannya semua masalah saya bisa teratasi dan semua hutang2 saya juga sudah pada lunas semua,,bagi anda yang ingin seperti saya dan ingin dibabtu sama Mbah silahkan hubungi 085 316 106 111 saya sengaja menulis pesan ini dan mempostin di semua tempat agar anda semua tau kalau ada paranormal yang bisah dipercaya dan bisa diandalkan,bagi teman teman yang menemukan situs ini tolong disebar luaskan agar orang orang juga bisa tau klau ada dukun sakti yg bisa membantuh mengatasi semua masalah anda1.untuk lebih lengkapnya buka saja blok Mbah karna didalam bloknya semuanya sudah dijelaskan PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL

Newer Post Older Post Home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...