Klik Klik..

Tuesday, July 30, 2013

Siri Bacaan: Bersyukur Saat Diuji


Bismillah..

Cepat sungguh masa berlalu.. dah masuk malam ke-21 Ramadhan.. 10 malam terakhir yang ditunggu-tunggu.. semoga kita berpeluang bertemu dengan malam Lailatul Qadar, insyaAllah..amin.. terngiang2 lagik tazkirah Prof. Kamil pasal malam Lailatul Qadar.. :'( .. ikon sedih dan segan sebab Prof. kata dia dah jumpa malam Lailatul Qadar tiap2 tahun sejak 2007 lepas dia pergi haji.. nak tahu macam mana? silalah dengar tazkirah dia yang aku post sebelum ni..huk huk.. 

Sebut pasal Prof. Kamil ni.. tadi petang aku pergi Warta Bangi.. nak kuarkan duit and beli barang sket..sambil2 tu singgah kedai buku kat tingkat atas tu.. memang niat nak belek2 cari buku Prof.. Alhamdulillah.. jumpa satu buku..yang lain takde lak..sold out barangkali.. (^_^).. happynya rasa.. aku memang bercita2 nak kumpul hasil tulisan dia neh..sebelum ni mengumpul koleksi Hilal Asyraf penulis muda tu.. huk2.. kemain kumpul khatam tak lagi.. (*_*)..  yang bestnya kedai buku ni wat promo Raya lak dapat diskaun 20%.. hehehe best best..

Bersyukur Saat Diuji.. tak sabar nak baca..

cover belakang buku.. hmm, baca sikit pon dah tertarik..

harga jual RM22, tadi beli dapat diskaun tinggal rm17.60.. Alhamdulillah :)

Ada rezeki nanti kalau dah habis baca aku cuba ulas dan share apa yang boleh.. insyaAllah.. Take gud care everyone.. :) 

~Jha neh~

2 comments:

Zura Lee said...

trus terang aku ckp aku jarang sesangat baca buku2 motivasi cmnih...

~SaTo OrEo~ said...

zura,

aku pon baru start je..huhuhu.. :)

Newer Post Older Post Home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...