Klik Klik..

Tuesday, April 15, 2014

JJCM: Sushi King, The Mines


Nak review pasal makan lagik.. aku memang suka makan..kisah Jumaat 2 minggu lepas.. haha.. :P kali ni agak luar biasa sebab nak review makanan Jepon dan ni pertama kali dalam sejarah hidup, aku makan sushi.. huhu.. opismate la yang ngajak ni dia kata ada Sushi Bonanza kat Sushi King so semua plate jadi rm3 jek.. Tapi bila kitorang sampai kat kedai tu rupanya promo tu 3 hari jek and last day nya semalam (pada masa hari kejadian lah).. tapi belasah jela sebab dah ada depan kedai kan.. 

Sushi King, The Mines.. :)

Berdebar pulak masuk kedai ni memula sebab tak penah hayat nak makan sushi..tatau tekak leh masuk ke tak.. tapi cam excited gak kekeke..poyos je.. 

meh tengok menu dia..

boleh tahan banyak gak jenis sushi yang ada.. 

crime partner saya di hari kejadian.. pergi berempat.. :D

sushi bergerak.. pilih jangan tak pilih..

tak pasti ni apa menda tapi sedappp gak.. rasa cam oyster kot.. kecur air liur lak bila ngk balik gambar ni..

cheese tobiko... sedapppp.. meletup2 telur ikan neh dlm mulut..

antara yang diorder atas meja.. aku siap order bento hahaha..dasar minah makan perut melayu kena ada nasik..

gambar tak banyak sangat snap sebab cam segan2 lak..haha.. tapi overall cam best gakla makan sushi ni rupanya... serasi ngan anak tekak gue... aku rasa kalo sesapa yang minat makan takoyaki ke..dim sum ke..sure leh telan sushi neh... cuma yg mentah2 cam salmon tu lom try lagik.. nnt nak cuba lah.. :D 

kesimpulannya.. saya sudah jatuh cinta sama sushi.. muhahahaa..

~Jha neh~

3 comments:

Zura Lee said...

aku tk pernah mkn sushi kt restoren cm ni. biasa beli yg dlm pek kt jusco jerk....

~SaTo OrEo~ said...

takpela kira ko pandai gak la makan sushi zura.. kekeke... aku tertinggal ketapi... pasni kena carik kt jusco gak :P

Anonymous said...

meh aku bawak makan sushi kat one utama. sure ko tak pandang dah sushi king heheh-zack

Newer Post Older Post Home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...