Klik Klik..

Monday, April 20, 2015

JJCM: Misi Mencari Maggi Ketam Power @ Relax Cafe


Bismillah..
Kali ni masih berkisarkan throwback jalan-jalan cari makan.. cumanya tempat kali ni spesel sket sebab nun kat Kota Bharu Kelate nun..hehehe.. menu yang semakin glemer seantero Malaysia gitu.. :P

Misi mencari maggi ketam power... huk huk..tak silap aku menu maggi ketam ni maybe asalnya org2 set belah siam/thailand tu kot nye idea..tak sure lah kan..huhu tapi memang glemer kat kelate.. lama giler dah adik aku dok promo... takleh tahan terpaksalah gi try gak.. dahlah boleh tahan pencinta maggi..huhu.. :P

Mat Yie kata kedai makan yg dia promo ni consider antara yang paling sedap kat KB lah untuk maggi ketam ni..huk huk.. dia kata la.. :P

Kedai apa?
Ini nama dia.. Relax Cafe Maggi Ketam.. (^__^)

Kitorg siap tghari tu gi skodeng port dia dulu katner.. sebabnya kalo tak silap masa tu bulan puasa kot.. huhu..


Dah malam tu baru pi singgah alang2 nak ke Wakaf Che Yeh la pastu..

kedai ni berhadapan ngan surau/masjid..

waktu operasi.. sampai kol 1pg. hari RABU cuti..


ni asben order.. maggi udang.. besar udang galah dia..banyak ekor lak tu.. rege rm13 ke rm17 tah..tak ingat..edisi jimat la sket dari ketam..hehehe..

ha yang ni aku order... ini dia yang dicari-cari.. maggi ketam (^_^).. rege ikut saiz ketam kot.. aku nyer time ni rm25.. tu pon bercampur byk gak lauk2 lain..udang fishball ayam lala sumer ada huhu.. terbaiikkkkk..

risau nak makan ketam tak reti? jangan bimbang peralatan pertukangan disediakan... (",) kekeke..

ini tukang kayu saya yang baik hati tolong kerjakan si ketam tu...hihihi..

Alhamdulillah..puas hati sangat...sedap.. pada teka aku la..tataula tekak orang lain camne.. maggi ketam kat Bangi Gateway pon tak dapat menandingi rasa maggi ketam pure KB ni..hehehe..

kalo singgah2 ke KB pi la cuba..berbaloi2.. (^_^)v

sehingga di lain kali..
jha neh..

No comments:

Newer Post Older Post Home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...