Klik Klik..

Thursday, October 20, 2011

Dinner ala Western!

Since microvawe terbakar fius plug.. Tiba2 baru saya ternampak selama ni ada oven kat sebelah microvawe tu yang jarang digunakan.. Huhuhu.. Hadiah kawen dr osmet tercinta Anisz n Fisya..

Dua hari sebelum dh berjaya panggang ikan buat ikan masak percik.. So malam tadi mcm teringin nak masak western.. Taraaaa.. Akhirnya saya berjaya panggang chicken blackpepper n kentang bakar. Hmm, memang best rupanya guna oven neh.. Orang lain dah seronok sakan utilize oven..hik hik..

Dengan harapan lepas ni boleh cuba buat kek / cookies pula.. :D .. Okay, saya sudah mula ketagihan memasak guna oven.. Makcik Google, tlg sediakan resepi yg best2 okeh.. :p


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

M1ss F0r3st said...

hmm...mmglaaa kita ni..brg2 dapur pun nak tiru gak..tau tak, fius oven aku terbakar mgu lepas...tgh2 nak bakar apa ntah..bau semcm..skali hbs terbakar..tak ganti2 lagi. hish...rosak2...baklaa resepi black pepper tu. hehehehe

Newer Post Older Post Home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...